"Genklang"

Hjallerups Kirkes Voksenkor

Genklang Har eksisteret i flere år og er et veletableret kor med 37 velsyngende korsangere.

Koret ledes af Trine Windbirk, som er ansat ved Hjallerup Kirke som bl.a. kirkesanger og korleder

I Genklang nyder vi  at synge sammen og dele sangglæden med hinanden. Vores repertoire dækker bredt, bl.a. traditionelle salmer, nye salmer, rytmiske popsange, højskolesange og gospelsange.

Vi synger oftest flerstemmigt og altid med klaver - eller band akkompagnement når vi optræder til koncerter eller medvirker i kirken.

Vi har det sjovt og lægger vægt på, at det skal være rart at være i vores korfællesskab, samtidig med, at der arbejdes seriøst med musikken, stemmen og kroppen.

Lyder Genklang som noget for dig, så hold øje med hjemmesiden. Vi tager imod nye sangere når sæsonen starter op igen efter sommerferien.

Aldersgruppen er fra 18 år og opefter.

Genklang øver hver torsdag kl. 19.00 til 21.00 i Hjallerup Kirkehus / Kirke.

Kontakt korleder Trine Windbirk, hvis du ønsker at være med i koret

Hj.kirke.sanger@gmail.com